Vragen over het artikel? Aanvraag sturen
Technische details
- Frame: Aluminium 6061, Steckachse M12 (1.00) x 148mm, Scheibenbremse Post Mount
- Vork: SR Suntour NEX E25-HLO Lockout, Stahlfeder, Federweg: 63mm, Stahlschaft 1 1/8" - 1 1/2" tapered
- Balhoofd: Cane Creek Viscoset
- Stuur: Ergobar, oversize 640mm
- Handgrepen: Herrmans Click Ergo-Schraubgriffe
- Stuur: XLC A-Head verstellbar, A-Head, Bar bore: 31.8mm
- Zadel: Selle Royal Viento
- Zadelpen: Patent gefedert, 31.6mm, Aluminium
- Pedalen: VP VPE-461
- Verlichting: Herrmans H-Black MR4 E 6-12V, 40 lux / Busch & Müller Shine Evo, im Gepäckträger integriert
- Dynamo: über Systembatterie
- Bagagedrager: Racktime RT-336, SnapIt
- Spatborden: SKS, Chromoplastik
- Standaard: Ursus Mooi, einstellbar
- Achterderailleur: Shimano Nexus, 5-Gang
- Schakelhendel: Shimano Nexus, Drehgriff
- Achtertandwiel: Shimano Einzelblatt, 27 Zähne
- Ketting: KMC Z1 Narrow EPT
- Kettingblad: Samox, 38
- Kettingkast: Herrmans Slyde38
- Motor / Aandrijving: Bosch Performance Line Smart System, 250W, 75Nm, 25km/h
- Display: Bosch Intuvia
- Batterij: Bosch PowerTube, 625 Wh
- Lader: Bosch Standard Charger 4Ah
- Banden: Schwalbe Marathon Almotion, 55-584, Pannenschutz, Reflex
- Wielmaat: 27.5"
- Velgen: Ryde Zac421, geöst, Hohlkammerfelge, Aluminium
- Voornaaf: Alunabe
- Achternaaf: Shimano Nexus
- Spaken: Sapim Leader
- Remhendel: Shimano MT402, Aluminium
- Remmen: Shimano MT410, 180mm / Shimano MT410, 160mm
- Toelaatbaar totaalgewicht: 130 kg
Productbeschrijving
Winora Sinus N5f Defender matt - E-Bike Trekkingfiets lage instap
Voor wie is de Winora Sinus N5f geschikt?
Voor de ervaren fietstoerist. Menig tocht die je in je hoofd hebt bedacht, maar die in werkelijkheid niet lukt. Met de krachtige fietsen in deze categorie is geen pad te ver en geen klim te steil. Dankzij de uitzonderlijke onderdelen en het maximale comfort kunt u afstanden afleggen die voorheen alleen met de auto mogelijk waren. Met de fietsen uit deze serie krijgt u een pakket dat jarenlang niets te wensen overlaat en toekomstbestendig en milieuvriendelijk is.
Informatie over wielen met laag profiel
Lage instap frames zijn universele frames die geschikt zijn voor zowel mannen als vrouwen. De lage instap maakt het voor iedere rijder mogelijk om moeiteloos op het zadel te stappen en weg te rijden. Zelfs de korte stop bij verkeerslichten of voor een rustpauze wordt veel gemakkelijker en maakt een veilig en wiebelvrij uitstappen mogelijk. Deze frames worden meestal gekenmerkt door een bijzonder stabiele constructie, die ook een zeer stabiel en veilig rijgedrag garandeert. Vooral op het gebied van trekking- en elektrische fietsen is deze framevorm bijzonder robuust en populair gebleken - ongeacht leeftijd en geslacht.
De voordelen van 27,5 inch banden
27.5 inch wielen zijn de logische aanvulling op de grote 29 inch wielen en het optimale compromis voor alle kleinere rijders en trailfanaten. De combinatie van een soepele loop en de nog steeds aanwezige wendbaarheid komt tegemoet aan elke wens van de motorrijder. Wendbaarder dan de 29 inch wielen en daarom de optimale keuze voor off-road ritten en haarspeldbochten die je weinig reactietijd laten. Vooral voor wie overstapt van 26 inch wielen biedt deze categorie de beste keuze. 27.5 inch combineert het beste van beide werelden en creëert fietsen die niet beperkt zijn in hun gebruik. Volle of hardtail - 27,5 inch is de gulden middenweg en de perfecte bandenmaat voor iedereen die zijn mountainbike wil gebruiken waarvoor hij bedoeld is.
Type fiets: | E-Bike, Trekkingfiets |
Display Type: | Bosch Intuvia |
Vorm van het frame: | Lage instap |
Doelgroep: | Unisex |
Wheel Size: | 27,5 inch |
E-bike motor: | Bosch Performance |
Batterijcapaciteit: | 625Wh |
Modeljaar: | 2024 |
Andere eigenschappen: | Lage instap |
Informatie: Tenzij anders beschreven, wordt dit artikel geleverd door een expediteur "free kerbside", d.w.z. aan de dichtstbijzijnde openbare stoeprand van het afleveradres.
Beoordelingen
Nog geen beoordeling beschikbaar Vertel ons wat u denkt en help andere klanten met uw beoordeling.